EMS trénink

Bolí vás záda?


Cvičení vás moc nebaví, ale vaše tělo potřebuje posílit?


Rádi byste cvičili, ale nemáte čas na cvičení několikrát týdně?


Právě pro vás je tu EMS trénink

EMS trénink na přístroji Miha Bodytec trvá 20 minut a v jeho průběhu je aktivováno 95 % svalů,

včetně hlubokého zádového svalstva a svalů pánevního dna.

Trénink je natolik intenzivní, že se doporučuje jej absolvovat pouze 1x týdně!

Elektrická stimulace svalů (EMS) se již několik desetiletí úspěšně používá v lékařské praxi.

Německý výrobce Miha Bodytec vyvinul systém, pomocí kterého může tuto efektivní metodu

stimulace svalů využívat i široká veřejnost a dosahovat tak skvělých výsledků v krátkém čase.

Pokud máte zájem o stále oblíbenější EMS trénink,

zarezervujte si termín nebo mi napište a ráda zodpovím Vaše dotazy.

Jak EMS funguje?

Mozek při cvičení vysílá do svalů prostřednictvím nervového systému elektrické impulzy, na
základě kterých sval začne pracovat. Intenzita práce svalu je daná na základě síly a trvání impulzu.

EMS funguje v tomto případě stejně, jako mozek. Vyšle a zesílí impulzy, které vydává mozek a
aktivuje sval. S různou intenzitou a délkou napětí.

Co získáte využitím EMS tréninku?

  • posílení a tvarování postavy
  • snížení tělesného tuku
  • ušetříte čas
  • šetříte šlachy a klouby
  • posílení a prevence proti bolesti zad
  • zlepší držení postavy
  • pomáhá bojovat s celulitidou

EMS trénink si si můžete objednat buď přes objednávkový formulář a poté se domluvit na termínu a nebo si můžete přímo rezervovat termín tréninku v rezervačním systému.

Bonusový příběh

Lucka a její první zkušenosti s EMS tréninkem

Psal se rok 2017. Jako matka dětí a vzorná manželka už nemám tolik času na cvičení jako dřív.
Naopak často v tom všem shonu mám problém se vůbec v klidu najíst. Vyprat, vyžehlit, vyzvednout
děti ze školky, uvařit, udělat si čas na manžela. Samozřejmě se takový styl podepisuje i
na mém tělu. Pracuju jako asistentka ředitele v jedé logistické firmě. Jsem ráda, že se ke cvičení
dostanu alespoň 1 týdně.

Byl pátek, takové to hezké datum. Jdu jako každý týden s krabicemi pro ředitele ze schodů a z ničeho nic
mi luplo v zádech. Doktor mi řekl, že s mým cvičením je teď konec, protože si namáhám plotýnky a
neměla bych je teď přetěžovat.
Myslela jsem, že to se mnou sekne. Nejen, že už nemůžu pořádně cvičit a běhat, ale ještě si mám dát pozor
na rychlé pohyby v zádech. Dostala jsem naordinované jen lehké cvičení, které mi tedy rozhodně nestačí
k udržení váhy.

Procházela jsem internet a narazila na Janu. Zašla jsem k ní do fitka a Jana hned viděla řešení.
,,Zkuste EMS trénink“ říkala. ,,Při tom nezatěžujete klouby ani šlachy, jen stojíte a necháte impulzy
pracovat za Vás. Stačí 1 týdně na 20 minut a pomůže Vám to udržet postavu.“
Znělo to jako dobrá náhrada cvičení, alespoň dokud se mi neudělá lépe. Hned jsem se tedy s Janou domluvila
a EMS trénink si vyzkoušela.

Musím říct, že předčil mé očekávání. Nejdříve se mi zdála cena vysoká, ale tím, jak trénink působí šetrně na tělo,
je efektivní a zároveň mi šetří čas (dřív jsem cvičením strávila přes hodinu), jsem si trénink oblíbila.

Záda se mi za několik týdnů zlepšila a i když už můžu cvičit i normálně, jako dřív,
EMS trénink jednou za 2 týdny pravidelně zapojuji.